کیا پیکانتو دبی 35 میلیون. ایران 70 میلیون. یعنی مصرف کننده 35 میلیون صرفا باید صرف حفظ منافع ایران خودرو و سایپا کنه که خدای نکرده رقیبی واسه تولیداتشون به وجود نیاد.
کره نه نفت داره نه معادن، اونوقت اسپورتیج رو میسازه و سود هم میکنه، بعد اون ماشینو که فول هم هست در خلیج فارس به مصرف کننده میده حدود 70 میلیون، تازه مدلهای ارزونتر هم داره.
حالا ما باید ماشین آشغال چینی رو که اون هم کلا قطعاتش وارد میشه به اسم حمایت از تولید با حدودای همین قیمت بخریم.
یعنی با پول اسپورتیج، لیفان ایکس 60 سوار میشیم، دلمون هم خوشه که باید از تولید حمایت بشه و واردات کم بشه، غافل از اینکه همه این تولیدات هم 90 درصدش وارداته
خب برین از کره یاد بگیرین چطور این ماشین با کیفیت رو تولید میکنه و سود هم میکنه، ببینید آیا اونها هم چراغ سمند رو عوض میکنن به اسم خودروی ملی میدن یا نه
20 ساله دارن پژو 405 تولید میکنن، سال به سال هم بی کیفیت تر بعد میگن مردم چرا نمیخرن، خب آشغال بخ
چقدر مردم ایران مظلوم هستن که یه ماشین لکنتی ایران خودرو معادل یه ماشین لوکس توی دبی بخرن.همشن میگن خودکفایی.ایران خودرو و سایپا توی این سالها از نظر کیفی و تکنولوژی عقبگرد داشتن.مردم باید پول زیادی بدن برای یه خرید یه خودرو بی کیفیت آشغال.
جای تاسفه که در مملکت ما باید این ماشینها رو سه برابر بفروشن تا مردم مجبور شن ماشینهای بی کیفیت ایرانی یا چینی سوار شن. معنی این کار کاملا مشخصه یعنی زورگویی و سرمایه مداری
نظر شما